Volkswagen продемонстрував на автосалоні в Лос-Анджелес електричний фургон I.D. Buzz Cargo
Автомобіль з електронним каталогом запчастин, сонячною панеллю і 230-вольтової розеткою для підключення електрообладнання підготували для обслуговування спортпрототипа I.D. R Pikes Peak.Зовні нинішній дебютант відрізняється від базової моделі, представленої у вересні цього року в Ганновері, тільки гоночної лівреях з контуром траси на горі Пайкс Пік.
Технічно фургони ідентичні. Силова установка автомобіля складається з двох електромоторів сумарною потужністю 201 к.с. і акумуляторну батарею ємністю від 48 до 111 кВт · год. Залежно від комплектації запас ходу без підзарядки становить від 330 до 550 км по циклу WLTP. Сонячна батарея збільшує пробіг ще на 15 км. Від 150-кіловатної зарядної станції батарея ємністю 48 кВт • ч на 80% заряджається за 15 хвилин, ємністю 111 кВт • год - за 30 хвилин. Зарядити акумулятор можна і від звичайної побутової розетки.
Тримісний кабіна Volkswagen I.D. Buzz Cargo укомплектована проекційної приладової панеллю з підтримкою доповненої реальності, планшетом, на якому відображаються функції інформаційно-розважальної системи та навігації, а також системою автономного управління ID Pilot. Передні і бічні двері з електроприводом. Доступ в салон відкривається за допомогою цифрового ключа. Основні елементи управління винесені на рульове колесо, бічні зовнішні дзеркала заднього виду замінені камерами, що транслює зображення на невеликі дисплеї в кабіні. 20-дюймові колісні диски «взуті» в шини розмірності 235/55.
У вантажному відсіку встановлена стелажна система, автоматично передає інформацію про вантаж на планшети в вантажному відсіку і кабіні.
Серійна версія ID Buzz буде створена за мотивами класичної моделі Microbus і очікується в 2022 році.