З величезною пристрастю до автомобіля і людям, Volkswagen посідає перше місце серед 50 кращих рекламодавців в міжнародному рейтингу Gunn
Gunn є частиною всесвітньо відомого звіту Gunn, який щорічно публікується маркетингової розвідувальної компанією WARC і ідентифікує найбільш широко визнану роботу рекламної індустрії.Йохен Сенпіель, керівник відділу маркетингу бренду Volkswagen, каже: «Ми дуже раді, що Volkswagen був названий кращим рекламодавцем світу в 2017 році. Наші кампанії засновані на величезній пристрасті до автомобіля і людям. Volkswagen прагне до творчості яка переконує клієнтів. Ця честь показує, що наші кампанії по всьому світу досягли вищого рівня. Перше місце надасть всій команді мотивацію зробити продукт ще краще і захистити титул в майбутньому ».
Звіт Gunn був заснований в 1999 році Дональдом Ганном і вважає себе глобальним показником творчого досконалості в рекламі.
Річний рейтинг заснований на результатах в 40 найбільш важливих глобальних, регіональних і місцевих творчих конкурсах 2017 року.